مدیرکل شیلات هرمزگان خبرداد:

انعقاد تفاهم نامه ساخت مدرسه ویژه نابینایان توسط جامعه صیادی 



مدیرکل شیلات هرمزگان از انعقاد تفاهم نامه ساخت مدرسه ویژه نابینایان توسط جامعه صیادی هرمزگان با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان، معاون مشارکت های مردمی نوسازی مدارس استان،معاون صید و بنادر ماهیگیری استان، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع شیلات استان،مدیرعامل اتحادیه تعاونی های صیادی استان و نماینده جامعه‌ صیادی شرق استان هرمزگان خبرداد. 
  
به گزارش صبح ساحل ،مسعود بارانی با اشاره به گام های خوب جامعه شیلاتی در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی گفت:  با مشارکت جامعه شیلاتی به ویژه صیادان استان هرمزگان تاکنون ساخت ۷ مدرسه، تهیه ۲۵۰ کولر، آزاد سازی  زندانیان جرایم غیر عمد و ‌... بخشی از حمایت ها و اقدامات جامعه شیلاتی استان در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی خواند.وی با بیان اینکه این مدرسه، اولین مدرسه اختصاصی و  ویژه نابینایان استان هرمزگان است گفت امید داریم با ساخت آن بتوانیم گامی مهم در راستای خدمت رسانی به جامعه شریف روشن دلان استان برداریم.
بارانی ساخت این مدرسه را با ظرفیت شش کلاس خواند و گفت: پس از ساخت تجهیز آن با مشارکت نوسازی مدارس استان صورت خواهد گرفت.
در ادامه رجبی رئیس اداره آموزش وپرورش استثنایی هرمزگان به بیان دستاوردهای آن اداره کل در حوزه ارائه خدمات به دانش آموزان استثنایی پرداخت و ضمن تشکر از مشارکت جامعه صیادی خواستار تسریع در احداث این مدرسه شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها